woensdag 14 februari 2018

Rosa


Hallo creatieve blogger,

Nou ik ben 1 februari na 12 jaar weer tante geworden van Rosa, ze geven aanstaande zondag een babyborrel daar de ouders een eigen bedrijf hebben en ze thuis niet op 100 mensen kraam visite zaten te wachten.

Op onderstaande foto is Rosa een paar uur oud (lief he )


Dus is er aan de creatieve tante gevraagd of ze kaartjes wilde maken voor aan het kraam cadeautje, nou dat wilde ik wel maar heb me zelf een hoop werk verschaft om er 100 te gaan maken ( jullie weten wat ik de rest van de week dus aan het doen ben hihi)


Om te beginnen het ik een stukje wit cardstock aan beide kanten voor zien van Stick-It,  het roze cardstock aan de bovenkant voorzien van roze folie en de onderkant ook Stick-It aan gebracht.
Het roze gebruik ik voor de naam, heb er een aantal eerst tussen de rozen uit gestanst maar dat gaat nu te lang duren dus over gegaan op deze manier.


De rozen van Tattered Lace uit gestanst uit het witte cardstock met Stick-It en los geknipt zodat ik 3 rozen over hou.


De bescherm folie aan de onderkant weg gehaald en op de kaartjes geplakt, ook de naam uit gestanst en op geplakt ( super spul dat stick-it).


Voorzichtig de bovenste beschermlaag ingesneden en de blaadjes die groen moeten de bescherm folie verwijderd, op deze blaadjes de groene folie er op gelegd, aangedrukt en weer het plastic verwijderd. 


Als laatste de rest van de beschermfolie verwijderd en hier roze folie op aan gebracht. Nou alleen nog een stukje fel roze cardstock er onder en er zijn er weer 3 af. 

Gebruikte materialen zijn :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze blog post en lees je reactie altijd graag.


Follow Me on Pinterest

4 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een schatje is dit, kleine Rosa! En jouw kaartjes zijn prachtig!
Oei, 100, je weet wat je moet doen...je vervelen zal niet lukken!

Danielle zei

Super schattig, wat een mooi kindje! Daar passen mooie kaartjes bij ;-) Maar 100, dat is een klus.... heel leuk bedacht, mooi! Succes met de uitvoering!

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. Je hebt prachtige kaarten bedacht, maar ik benijd je niet om het aantal wat je moet maken.
Groeten, Aartje

Anneke Wijers zei

Mooi!